Φεβ 24

Τηλεδιάσκεψη με τον Σύλλογο Συζύγων Θανόντων ΑΞ.Ι.Α.

Τα ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι δικαιούχοι συντάξεων λόγω θανάτου συζητήθηκαν σε τηλεδιάσκεψη που είχε ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, με εκπροσώπους του Συλλόγου Συζύγων Θανόντων ΑΞ.ΙΑ.

Ο Κ. Χατζηδάκης ανέλυσε την ευρύτερη δέσμη μέτρων που έχει εξαγγείλει και υλοποιεί το Yπουργείο για την επιτάχυνση της διαδικασίας απονομής των συντάξεων, τονίζοντας ότι αυτά αποτελούν τη βασική προτεραιότητα στην παρούσα φάση. Αναφέρθηκε στη νομοθετική ρύθμιση για τη χορήγηση προκαταβολής σύνταξης που ψηφίστηκε πρόσφατα από τη Βουλή και στις άλλες πρωτοβουλίες, όπως την εκπόνηση ειδικού σχεδίου δράσης για τα ταμεία όπου εμφανίζονται τα μεγαλύτερα προβλήματα και καθυστερήσεις (ΝΑΤ, ΤΣΑΥ κλπ.) και την αντιμετώπιση των ζητημάτων που συνδέονται με τις παράλληλες και διαδοχικές συντάξεις.

Μεταξύ άλλων, συζητήθηκαν και οι πληρωμές για τα αναδρομικά των κληρονόμων και ο κ. Χατζηδάκης είπε ότι θα καταβληθούν σε τρεις δόσεις έως τον Απρίλιο –όπως έχει ήδη ανακοινωθεί από τον e-ΕΦΚΑ- τονίζοντας ότι στόχος του Yπουργείου και του e-ΕΦΚΑ είναι να ολοκληρωθεί η διαδικασία το ταχύτερο δυνατό. Επισημάνθηκε παράλληλα ότι λαμβάνονται υπόψη οι δυσκολίες που προκαλεί η πανδημία του κορωνοϊού στη λειτουργία των δημόσιων υπηρεσιών και τη συγκέντρωση των δικαιολογητικών και γι’ αυτό θα ληφθεί μέριμνα, ώστε να μηn αποκλειστεί κανένας δικαιούχος.

Στη συνάντηση συμμετείχαν από πλευράς Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων –πέραν του κ. Χατζηδάκη- ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Πάνος Τσακλόγλου και η Γενική Γραμματέας Κοινωνικής Ασφάλισης Παυλίνα Καρασιώτου. Από τον Σύλλογο ΑΞ.Ι.Α. συμμετείχαν η πρόεδρος του ΔΣ Λαμπρινή Σαμαρά-Κύρκου και το μέλος Έφη Γκόνα-Καρακάση.

Φεβ 24

Η επιτάχυνση των εκκρεμών συντάξεων του ΝΑΤ στο επίκεντρο της συνάντησης Κωστή Χατζηδάκη – Γιάννη Πλακιωτάκη

Τις πρωτοβουλίες που μπορεί να αναληφθούν άμεσα ώστε να επιταχυνθεί η διαδικασία απονομής συντάξεων στο Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο (ΝΑΤ) συζήτησαν  οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης.

Σε ειδική σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε παρουσία του διοικητή του e-ΕΦΚΑ Χρήστου Χάλαρη και του προέδρου του ΝΑΤ Ανδρέα Κομματά, συμφωνήθηκε να εκπονηθεί ειδικό σχέδιο δράσης για την επιτάχυνση των εκκρεμών συντάξεων του Ταμείου. Μεταξύ άλλων, συζητήθηκε η αυτοματοποίηση των διαδικασιών καθώς και η διασύνδεση e-ΕΦΚΑ και ΝΑΤ, ώστε να μειωθούν  σημαντικά οι χρόνοι που σήμερα απαιτούνται, προς όφελος των ασφαλισμένων.

Κωστής Χατζηδάκης δήλωσε ότι «Η καθυστέρηση στην απονομή των εκκρεμών συντάξεων πρέπει να τερματιστεί. Αυτό ισχύει δυο φορές για το ΝΑΤ, που είναι από τις πιο προβληματικές περιπτώσεις. Γι αυτό προχωράμε σε ένα ειδικό σχέδιο δράσης –στο πλαίσιο της ευρύτερης δέσμης μέτρων που έχουμε εξαγγείλει- που θα αρχίσει να εφαρμόζεται σύντομα»

Ο Γιάννης Πλακιωτάκης από την πλευρά του τόνισε ότι «Η ταχύτερη δυνατή ολοκλήρωση της διαδικασίας χορήγησης συντάξεων αποτελεί υποχρέωση της Πολιτείας. Με τον συνάδελφο μου Κωστή Χατζηδάκη, εξετάσαμε όλες τις δυνατότητες για παρεμβάσεις που θα δημιουργήσουν ένα νέο, καλύτερο, τοπίο τους επόμενους μήνες. Ο χρόνος ολοκλήρωσης των απαιτούμενων διαδικασιών θα μειωθεί σημαντικά και οι ασφαλισμένοι του ΝΑΤ θα έχουν την κύρια  σύνταξη τους πολύ νωρίτερα, όπως τους αρμόζει».

Φεβ 18

Σε λειτουργία η νέα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα και tablets - Στόχος η πλήρης ψηφιοποίηση του ΟΑΕΔ μέχρι το 2022

Ο ΟΑΕΔ θέτει σε λειτουργία την νέα εφαρμογή ΟΑΕΔapp όπου οι πολίτες μπορούν από σήμερα να την κατεβάσουν στα κινητά τους τηλέφωνα και τα tablets

Με την νέα εφαρμογή ΟAEΔapp, περισσότερες από 40 ηλεκτρονικές υπηρεσίες είναι πλέον στα χέρια του κάθε πολίτη, εύκολα, άμεσα και με ταχύτητα. Εντάσσεται δε σε μια συνολική στρατηγική του Οργανισμού που υλοποιείται τον τελευταίο χρόνο με στόχο τη σταδιακή ψηφιοποίηση των υπηρεσιών του με αντίστοιχη μείωση των επισκέψεων στα φυσικά υποκαταστήματα.

Σε τηλεδιάσκεψη όπου συμμετείχαν ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης, ο Διοικητής του ΟΑΕΔ Σπύρος Πρωτοψάλτης, στελέχη του Οργανισμού, καθώς και πολίτες που είχαν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν πρώτοι την νέα εφαρμογή, παρουσιάστηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά και οι δυνατότητες ευελιξίας και πλοήγησης που προσφέρει στους χρήστες της.

«Με τη νέα εφαρμογή ο ΟΑΕΔ είναι στα χέρια του κάθε πολίτη. Έρχεται ο ίδιος ο ΟΑΕΔ στον πολίτη και όχι ο πολίτης στον ΟΑΕΔ», ανέφερε κατά την ομιλία του ο κ. Χατζηδάκης. «Παράλληλα προσφέρουμε ένα ακόμη χρήσιμο εργαλείο επικοινωνίας των συμπολιτών μας με τον Οργανισμό, αλλά και άμεσης ενημέρωσης τους για προγράμματα που τρέχουν και για ευκαιρίες εργασίας. Ζητούμενο για εμάς είναι ο άνεργος να μην νιώθει ανενεργός», τόνισε χαρακτηριστικά.

«Η αίτηση για την επιδότηση της ανεργίας και η εγγραφή για την έκδοση δελτίου ανεργίας πραγματοποιούνται εδώ και έναν χρόνο ηλεκτρονικά μειώνοντας μεσοσταθμικά κατά 65% τον συνολικό φόρτο επισκέψεων στα υποκαταστήματα του ΟΑΕΔ. Με απλά λόγια, κάθε χρόνο περίπου 300.000 πολίτες δεν είναι απαραίτητο να μεταβαίνουν στον ΟΑΕΔ καθώς μπορούν, μέσω της ιστοσελίδας του Οργανισμού oaed.gr ή μέσω των ψηφιακών υπηρεσιών του Gov.gr, να εξυπηρετηθούν άμεσα, γρήγορα και εύκολα», ανέφερε επίσης. Όπως είπε «στόχος μας είναι και το υπόλοιπο 35% των επισκέψεων στα γραφεία του ΟΑΕΔ να μπορεί να αποφευχθεί μέσω της υλοποίησης επιπλέον ψηφιακών υπηρεσιών σταδιακά μέχρι το 2022».

Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε τέλος πως η ψηφιοποίηση του ΟΑΕΔ εντάσσεται σε μια συνολική στρατηγική που θα ξεδιπλωθεί το προσεχές χρονικό διάστημα και θα αναβαθμίζει συνολικά και από όλους τους εποπτευόμενους φορείς του Υπουργείου το επίπεδο εξυπηρέτησης των πολιτών μέσα από νέες ψηφιακές υπηρεσίες αλλά και σύγχρονα κανάλια επικοινωνίας. “Ο πολίτης θα πρέπει να νιώθει πως το ίδιο το Υπουργείο, ο ΟΑΕΔ, ο e-ΕΦΚΑ, o ΟΠΕΚΑ, σέβονται τις ανάγκες του, τον χρόνο του και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει. Οτι είναι πολίτης και δεν είναι υπήκοος! Είμαστε Δημοκρατία, δεν είμαστε δεσποτεία” όπως ανέφερε χαρακτηριστικά.  Τόνισε επίσης πως:

«- Tα διάσπαρτα call centers θα λειτουργούν με ενιαίο τρόπο.

- Η τακτική του «κατεβασμένου ή και του σπασμένου τηλεφώνου» θα τελειώσει και ο πολίτης θα λαμβάνει απάντηση στο ερώτημα του γρήγορα και έγκυρα.

- Οι ιστοσελίδες των δημοσίων οργανισμών που εποπτεύονται από το Υπουργείο μας θα αναβαθμιστούν και θα γίνουν κόμβοι ενημέρωσης αλλά και απάντησης ερωτημάτων.

- Θα αξιοποιήσουμε και τα ΚΕΠ προκειμένου να εξυπηρετήσουμε τον πολίτη που δεν έχει τις ψηφιακές δεξιότητες ή που ζει σε απομακρυσμένες περιοχές όπου δεν υπάρχουν υποκαταστήματα π.χ. του e-ΕΦΚΑ ή του OAEΔ.

- Σταδιακά θα «μπαίνουν στο παιχνίδι» και νέες ψηφιακές υπηρεσίες όχι μόνο απο τον ΟΑΕΔ αλλά και για τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΠΕΚΑ και το ίδιο το Υπουργείο.

- Η καινοτόμος υπηρεσία myDeskLive, η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση του πολίτη μέσω βιντεοκλήσης, θα επεκταθεί πέραν από τον ΟΑΕΔ και την πολύ πετυχημένη εκδοχή του myOAEDlive, στον e-ΕΦΚΑ και για αυτό βρισκόμαστε σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης».

Οι ψηφιακές υπηρεσίες του ΟΑΕΔ έχουν μπει στη καθημερινότητα των εργαζομένων, των ανέργων, των επιχειρήσεων, των μαθητών και σπουδαστών καθώς:

- Μέσα στο 2020 πραγματοποιήθηκαν 4,5 εκατομμύρια ηλεκτρονικές επισκέψεις πολιτών στο μητρώο του ΟΑΕΔ, κάτι που σημαίνει πως αποφεύχθηκαν 4,5 εκατομμύρια αντίστοιχες επισκέψεις στα φυσικά υποκαταστήματα του Οργανισμού.

- Υποβλήθηκαν περισσότερες από 5,5 εκατομμύρια ηλεκτρονικές αιτήσεις σε σχέση με τα 4,7 εκατομμύρια το 2019, μια αύξηση της τάξης του 17%. 

- Πραγματοποιήθηκαν πάνω από 4,7 εκατομμύρια ηλεκτρονικές πληρωμές ποσών σε σχέση με το 1,5 εκατομμύριο ηλεκτρονικές πληρωμές το 2019.

- Επίσης, πραγματοποιήθηκαν πάνω από 70 εκατομμύρια ηλεκτρονικές συναλλαγές διαλειτουργικότητας με άλλους φορείς του Δημοσίου σημειώνοντας αύξηση 135% σε σχέση με το 2019. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως ο ΟΑΕΔ συνεργάζεται απευθείας με άλλους φορείς του Δημοσίου για την άντληση στοιχείων, πιστοποιητικών ή πληροφοριών που μέχρι πρότινος θα έπρεπε ο ίδιος ο πολίτης να επισκεφθεί τον ΟΑΕΔ για να τα προσκομίσει.

Μέσω την νέας εφαρμογής ΟΑΕΔapp παρέχονται από σήμερα υπηρεσίες όπως:

  • Εγγραφή στο μητρώο ανέργων και ανανέωση του δελτίου ανεργίας.
  • Αίτηση για επιδοματικές και άλλες κοινωνικές παροχές όπως το επίδομα ανεργίας, οι παροχές μητρότητας, οι επιταγές βιβλίων/θεαμάτων κτλ.
  • Αίτηση σε προγράμματα κατάρτισης, προεργασίας, πρακτικής άσκησης.
  • Ενστάσεις επί απορριπτικών αποφάσεων του Οργανισμού.
  • Αίτηση έκδοσης βεβαίωσης χρόνου ανεργίας, που εκδίδεται άμεσα.
  • Διαχείριση και άμεση αποστολή βιογραφικού.
  • Αναζήτηση σε διαδραστικό χάρτη πληροφοριών για τα υποκαταστήματα ΟΑΕΔ καθώς και οδηγίες καθοδήγησης για το συγκεκριμένο υποκατάστημα.
  • Χρήσιμες πληροφορίες που συνδέονται με την ιδιότητα του ανέργου.
  • Ενημερώσεις προς τους πολίτες για περισσότερες από 80 διαφορετικές υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων των ιδιαιτέρως σημαντικών διαστημάτων ανεργίας και των ημερομηνιών ανανέωσης του δελτίου ανεργίας σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα.

Ο Διοικητής του ΟΑΕΔ Σπύρος Πρωτοψάλτης ανέφερε πως «ο ΟΑΕΔ επένδυσε στην καινοτομία και στον ψηφιακό του μετασχηματισμό με νέες και πρωτοποριακές υπηρεσίες όπως τα «ψηφιακά ραντεβού» μέσω του myOAEDlive, την τηλεκπαίδευση και τηλεκατάρτιση μέσω του G-Suite for Education της Google, καθώς και τη σταδιακή ανάπτυξη άνω των 140 διαλειτουργικοτήτων με άλλους φορείς του δημοσίου, και συνεχίζει να επενδύει με σκοπό να προσφέρει καλύτερες, ποιοτικότερες και αμεσότερες υπηρεσίες προς τους πολίτες».

Όπως τόνισε χαρακτηριστικά «η νέα εφαρμογή ΟΑΕΔapp εφαρμογή αναμένεται να φέρει μια επαναστατική αλλαγή στο πώς οι πολίτες ωφελούνται από τις δημόσιες υπηρεσίες και στο πώς οι δημόσιοι φορείς, όπως ο ΟΑΕΔ, αξιοποιούν σύγχρονες μορφές τεχνητής νοημοσύνης προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος. Ο νέος ΟΑΕΔ καινοτομεί και δείχνει το δρόμο για την παροχή σύγχρονων ψηφιακών υπηρεσιών προς τους πολίτες. Η εφαρμογή θα αποτελέσει ένα πραγματικό εργαλείο για τους πολίτες, απλοποιώντας διαδικασίες που θα είναι πλέον κυριολεκτικά στο χέρι τους».

Στο πλαίσιο της παρουσίασης της νέας εφαρμογής, δυο νέες εγγεγραμμένες στα μητρώα του ΟΑΕΔ είχαν την ευκαιρία να αξιοποιήσουν πρώτες τις δυνατότητες του ΟΑΕΔapp, κάνοντας χρήση σε πραγματικό χρόνο, της ανάρτησης και αποστολής βιογραφικού σε εργοδότη και της έκδοσης βεβαίωσης χρόνου ανεργίας.

Φεβ 11

Τα επτά μέτρα που έχουμε λάβει για τους πολύτεκνους - Η στήριξη θα συνεχιστεί - Τηλεδιάσκεψη με αντιπροσωπεία της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Πολυτέκνων Ελλάδος (ΑΣΠΕ)

Τη διαβεβαίωση ότι η κυβέρνηση θα συνεχίζει να στηρίζει τους πολυτέκνους –πέραν των πρωτοβουλιών που έχει ήδη αναλάβει- έδωσε ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων κ. Κωστής Χατζηδάκης στην Ανώτατη Συνομοσπονδία Πολυτέκνων Ελλάδος (ΑΣΠΕ), στο πλαίσιο χθεσινής τηλεδιάσκεψης.

Ο κ. Χατζηδάκης υπενθύμισε τα οκτώ μέτρα που έχουν ήδη ληφθεί για τη στήριξη των πολυτέκνων, επισημαίνοντας ότι κάποια εξ αυτών αποτελούσαν προεκλογικές δεσμεύσεις της κυβέρνησης:

1.Χορήγηση επιδόματος γέννησης 2.000 ευρώ για τα παιδιά που γεννιούνται στη χώρα από 1η Ιανουαρίου 2020, με απλοποιημένη διαδικασία χορήγησης σε ευρύ κύκλο δικαιούχων.

2.Αύξηση αφορολογήτου ορίου στα 1.000 ευρώ για κάθε παιδί

3.Μείωση ΦΠΑ για βρεφικά είδη από 24% σε 13%

4.Κατάργηση για τους πολυτέκνους του φόρου πολυτελούς διαβίωσης για εξαθέσιο και άνω επιβατικό ΙΧ

5.Διεύρυνση της χρηματοδότησης και των εισοδηματικών κριτηρίων για το voucher για τους βρεφονηπιακούς σταθμούς

  1. «Ξεμπλοκάρισμα» των προκηρύξεων για πρόσληψη 1.700 ατόμων ειδικών κατηγοριών στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται και μέλη πολύτεκνων οικογενειών
  2. Αναβάθμιση των θεμάτων οικογένειας και δημογραφικής πολιτικής, καθώς  δημιουργήθηκε στον τελευταίο ανασχηματισμό, ειδική θέση υφυπουργού στο υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, στην οποία τοποθετήθηκε η κ. Μαρία Συρεγγέλα.

«Τόσες θετικές κινήσεις δεν έχουν γίνει από καμία κυβέρνηση για την πολύτεκνη οικογένεια», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Χατζηδάκης.  «Αναγνωρίζουμε ωστόσο ότι οι  πολύτεκνοι αξίζουν περισσότερη προσοχή και μια ακόμα πιο συντεταγμένη πολιτικ. Γι’ αυτό και θα συνεχίζουμε να τους στηρίζουμε, στο πλαίσιο των δημοσιονομικών αντοχών της οικονομίας και των καλών ευρωπαϊκών πρακτικών».

Η  κ. Συρεγγέλα σημείωσε ότι «η πολιτική μας για τους πολύτεκνους είναι ενιαία, συνεκτική και διαχρονική» και ότι στο πλαίσιο αυτό θα βρίσκεται σε συνεχή επαφή με την ΑΣΠΕ. Η κ. Μιχαηλίδου από την πλευρά της επεσήμανε ότι η μέχρι στιγμής συνεργασία με την ΑΣΠΕ οδήγησε σε θετικά αποτελέσματα, μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα και με βάση τις δεσμεύσεις της κυβέρνησης.

Οι εκπρόσωποι της Συνομοσπονδίας –μεταξύ άλλων-  έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στην ενίσχυση του θεσμικού πλαισίου για τους πολυτέκνους μέσα από τν κατάρτιση ενός Εθνικού Σχεδίου Στήριξης των πολυτέκνων, που μπορεί να ενταχθεί σε έναν ευρύτερο νόμο-πλαίσιο για την οικογένεια. 

Στη τηλεδιάσκεψη συμμετείχαν από πλευράς Υπουργείου Εργασίας –πέραν του κ. Χατζηδάκη- η υφυπουργός αρμόδια για θέματα Πρόνοιας και Κοινωνικής Πολιτικής Δόμνα Μιχαηλίδου και η υφυπουργός αρμόδια για θέματα Οικογένειας και Δημογραφικής Πολιτικής Μαρία Συρεγγέλα. Από πλευράς ΑΣΠΕ συμμετείχαν ο πρόεδρος Βασίλης Θεοτοκάτος, ο αντιπρόεδρος Δημήτρης Σταμούλης,  η γενική γραμματέας Δήμητρα Αγγελή, ο αναπληρωτής γενικός γραμματέας Γιώργος Πιερράκος και ο ταμίας Θωμάς Γιαννιώτης.

Φεβ 8

Ενισχύεται με 121 νέους επιθεωρητές το ΣΕΠΕ –Στόχευση των ελέγχων στους πιο παραβατικούς κλάδους - Τηλεδιάσκεψη με τα διευθυντικά στελέχη του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας

Οι προτεραιότητες του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας (ΣΕΠΕ) για το 2021 σε ό,τι αφορά στην εφαρμογή της εργατικής νομοθεσίας και ειδικότερα στην αντιμετώπιση των θεμάτων που σχετίζονται με την πανδημία του κορωνοϊού, συζητήθηκαν στην τηλεδιάσκεψη που πραγματοποίησε σήμερα ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, με τον Γενικό Επιθεωρητή του ΣΕΠΕ, Χαράλαμπο Βούρτση και διευθυντικά στελέχη του Σώματος. Στη σύσκεψη μετείχε και η Γενική Γραμματέας Εργασίας, Άννα Στρατινάκη.

Όπως τόνισε ο κ. Χατζηδάκης, ο ρόλος του ΣΕΠΕ είναι κρίσιμος όχι μόνο για την προστασία των εργαζομένων, αλλά και για τη σωστή λειτουργία της αγοράς και του ανταγωνισμού. Σημείωσε ότι ειδικά στις σημερινές περιστάσεις της πανδημίας, η ελεγκτική λειτουργία έχει ακόμη μεγαλύτερη σημασία καθώς το Σώμα, εκτός από την εργατική νομοθεσία, ελέγχει και θέματα που σχετίζονται με την διασφάλιση της υγείας των εργαζόμενων. Ο υπουργός υπογράμμισε ακόμη ότι η πολιτική ηγεσία θα συνδράμει με κάθε μέσο το ΣΕΠΕ στην αποστολή του.

Σε ό,τι αφορά τον προγραμματισμό για το 2021, όπως επισημάνθηκε στη σύσκεψη:

- Ο προγραμματισμός των ελέγχων καταστρώνεται με γνώμονα αφενός τα δεδομένα της πανδημίας και αφετέρου το ιστορικό της παραβατικότητας των κλάδων της αγοράς. Στο πλαίσιο αυτό θα δοθεί έμφαση σε κλάδους όπως ταχυμεταφορές, αποθήκευση, υγεία, delivery, τηλεφωνική εξυπηρέτηση κ.α., και σε ζητήματα που αφορούν την χορήγηση μέσων ατομικής προστασίας, την τήρηση αποστάσεων, την τήρηση της νομοθεσίας για τις αναστολές, την τηλεργασία κ.α. Οι έλεγχοι - όπως έγινε και το 2020 - θα προσανατολίζονται στις περιοχές όπου το επιδημιολογικό φορτίο είναι μεγαλύτερο.

- Παραμένουν σε προτεραιότητα οι ελεγκτικές δραστηριότητες που αφορούν την αδήλωτη ή υποδηλωμένη εργασία, την τήρηση του ωραρίου, θέματα υγείας και ασφάλειας στην εργασία κ.α.

- Το επόμενο διάστημα το ΣΕΠΕ θα ενισχυθεί με 121 επιθεωρητές, καθώς έχουν εγκριθεί 54 προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ και 67 μετακινήσεις μέσω του μηχανισμού της κινητικότητας.

- Προχωρά η αναβάθμιση της υποδομής Πληροφορικής που θα επιτρέψει την ταχύτερη και ασφαλέστερη διεξαγωγή των ελέγχων με επιτόπου (μέσω διαδικτύου και φορητής συσκευής) εξακρίβωση των στοιχείων του ελεγχόμενου.

Υπενθυμίζεται ότι καταγγελίες που σχετίζονται με τα θέματα αρμοδιότητας του ΣΕΠΕ υποβάλλονται τηλεφωνικά στο τηλεφωνικό κέντρο 15512 ή ηλεκτρονικά μέσω του site του ΣΕΠΕ sepenet.gr