Μαρ 2

Ευκαιρία για εργαζομένους και επιχειρήσεις η τηλε-εργασία, αν ρυθμιστεί σωστά - Tηλεδιάσκεψη με το προεδρείο της Ομοσπονδίας Τραπεζοϋπαλληλικών Οργανώσεων Ελλάδας (ΟΤΟΕ)

Οι βασικοί άξονες του υπό επεξεργασία εργασιακού νομοσχεδίου συζητήθηκαν –μεταξύ άλλων- κατά την τηλεδιάσκεψη του υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη με το προεδρείο της Ομοσπονδίας Τραπεζοϋπαλληλικών Οργανώσεων Ελλάδας (ΟΤΟΕ)  που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή.

Ο κ. Χατζηδάκης- απαντώντας στην παρατήρηση των εκπροσώπων της ΟΤΟΕ ότι ο τραπεζικός κλάδος βρίσκεται στο επίκεντρο των αλλαγών που φέρνει η ψηφιακή εποχή –μεταξύ των οποίων και η τηλε-εργασία-, επεσήμανε ότι η τηλε-εργασία αποτελεί ευκαιρία τόσο για τους εργαζομένους όσο και για τις επιχειρήσεις, αν ρυθμιστεί σωστά, «με σεβασμό στα δικαιώματα των εργαζομένων και με ειδικές πρόνοιες για επιμέρους ζητήματα, όπως η προστασία των  προσωπικών δεδομένων και των δικαίωμα στην αποσύνδεση». Όπως τόνισε, οδηγός για τις ρυθμίσεις που θα έρθουν θα είναι η ευρωπαϊκή εμπειρία. «Το θέμα είναι να αξιοποιηθούν οι τεχνολογικές εξελίξεις για την εξυπηρέτηση των συμφερόντων εργαζομένων και επιχειρήσεων». 

Στον ευρωπαϊκό μέσο όρο παρέπεμψε ο Κ. Χατζηδάκης και για τις ρυθμίσεις που θα συνδέονται με τη διευθέτηση του χρόνου εργασίας, κάνοντας ειδική αναφορά σε πρωτοβουλίες όπως η Ηλεκτρονική Κάρτα Εργασίας που θα αποτρέψει καταχρήσεις στην τήρηση των ωραρίων.  Αναφερόμενος στις αλλαγές στον συνδικαλιστικό νόμο, τόνισε ότι στόχος είναι η ενίσχυση της αξιοπιστίας και της διαφάνειας των συνδικαλιστικών οργανώσεων. Η  φιλοσοφία πίσω από το εργασιακό νομοσχέδιο, όπως είπε, είναι η προώθηση της ανταγωνιστικότητας μαζί με την θωράκιση της κοινωνικής συνοχής και στο πλαίσιο αυτό ανέδειξε τη σημασία της διαβούλευσης με φορείς όπως η ΟΤΟΕ.

Στην τηλεδιάσκεψη συμμετείχαν από πλευράς Υπουργείου Εργασίας –πέραν του Κ. Χατζηδάκη- η Γενική Γραμματέας Εργασίας Άννα Στρατινάκη και η Γενική Γραμματέας Κοινωνικών Ασφαλίσεων Παυλίνα Καρασιώτου. Από πλευράς ΟΤΟΕ συμμετείχαν ο πρόεδρος Γιώργος Μότσιος, ο αντιπρόεδρος Σωτήρης Σαξώνης και ο γενικός γραμματέας Γιώργος Καλλίρης.

Φεβ 25

Πρόσβαση χωρίς προϋποθέσεις στις υπηρεσίες υγείας (υγειονομική περίθαλψη, φαρμακευτική κάλυψη) για τους ασφαλισμένους του e-ΕΦΚΑ για ένα χρόνο

Η πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας (υγειονομική περίθαλψη, φαρμακευτική κάλυψη) για τους ασφαλισμένους του e-ΕΦΚΑ και τα μέλη των οικογενειών τους, διασφαλίζεται για το επόμενο δωδεκάμηνο (έως τις 28 Φεβρουαρίου του 2022), ανεξαρτήτως του κατά πόσο οι εν λόγω εργαζόμενοι πληρούν τις προϋποθέσεις ασφαλιστικής ικανότητας που προβλέπει η νομοθεσία.

Αυτό ορίζει τροπολογία του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, που κατατέθηκε στο σχέδιο νόμου «Οργάνωση και λειτουργία Υπουργείου Εξωτερικών, Συμβούλιο Απόδημου Ελληνισμού και ρύθμιση θεμάτων διεθνούς αναπτυξιακής συνεργασίας και ανθρωπιστικής βοήθειας», το οποίο συζητείται στη Βουλή.

Οι προϋποθέσεις που προέβλεπε μέχρι σήμερα η νομοθεσία για την ετήσια ανανέωση της ασφαλιστικής ικανότητας, ήταν η ύπαρξη τουλάχιστον δύο μηνών ή 50 ημερών ασφάλισης κατά το προηγούμενο της ανανέωσης έτος. Η διάταξη που κατατέθηκε προβλέπει την ανανέωση της ασφαλιστικής ικανότητας των εργαζομένων για το επόμενο δωδεκάμηνο, χωρίς να εξετάζεται αν το 2020 είχαν δύο μήνες ή 50 ημέρες ασφάλισης, ενώ καλύπτονται και όλες οι ειδικές κατηγορίες για τις οποίες η ασφαλιστική ικανότητα ανανεωνόταν με ειδικές διατάξεις κατά τα προηγούμενα χρόνια. Έτσι, διασφαλίζεται η πρόσβαση σε ιατροφαρμακευτική κάλυψη τόσο για τους ίδιους όσο και για τα έμμεσα ασφαλισμένα μέλη.

Με την ίδια τροπολογία, παρατείνεται μέχρι τις 31 Μαρτίου 2021 το χρονικό διάστημα, κατά το οποίο οι εργοδοτικές εισφορές για την ασφάλιση εργαζομένων που έχουν ενταχθεί στον μηχανισμό ενίσχυσης της απασχόλησης «ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ» στον τριτογενή τομέα και στους κλάδους των αεροπορικών και ακτοπλοϊκών μεταφορών, καλύπτονται από τον Κρατικό Προϋπολογισμό.

Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, δήλωσε σχετικά:

«Με τη νέα ρύθμιση για πρόσβαση χωρίς προϋποθέσεις στις υπηρεσίες υγείας (υγειονομική περίθαλψη, ασφαλιστική κάλυψη) η κυβέρνηση δείχνει την οφειλόμενη ευαισθησία απέναντι στους συμπολίτες μας που δοκιμάζονται στη ζωή τους. Ακόμη περισσότερο καθώς οι συνέπειες της κρίσης του κορωνοϊού έκαναν χειρότερα τα πράγματα γι΄ αυτούς. Μια πολιτεία που αδιαφορεί για τους συνανθρώπους μας αυτούς δεν μπορεί να θεωρείται σύγχρονη πολιτεία.

Έχουμε πολλά σοβαρά ζητήματα να ασχοληθούμε στο Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Αυτό όμως είναι ένα από τα σοβαρότερα. Η απόφαση λοιπόν για πρόσβαση χωρίς προϋποθέσεις στις υπηρεσίες υγείας για τους ασφαλισμένους του ΕΦΚΑ για ένα χρόνο είναι η εκπλήρωση μιας αυτονόητης υποχρέωσής μας. Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε τις συνέπειες της κρίσης του κορωνοϊού με τη δέσμευση ότι θα αντιδρούμε με την ίδια ευαισθησία».    

 

Φεβ 24

Τηλεδιάσκεψη με τον Σύλλογο Συζύγων Θανόντων ΑΞ.Ι.Α.

Τα ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι δικαιούχοι συντάξεων λόγω θανάτου συζητήθηκαν σε τηλεδιάσκεψη που είχε ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, με εκπροσώπους του Συλλόγου Συζύγων Θανόντων ΑΞ.ΙΑ.

Ο Κ. Χατζηδάκης ανέλυσε την ευρύτερη δέσμη μέτρων που έχει εξαγγείλει και υλοποιεί το Yπουργείο για την επιτάχυνση της διαδικασίας απονομής των συντάξεων, τονίζοντας ότι αυτά αποτελούν τη βασική προτεραιότητα στην παρούσα φάση. Αναφέρθηκε στη νομοθετική ρύθμιση για τη χορήγηση προκαταβολής σύνταξης που ψηφίστηκε πρόσφατα από τη Βουλή και στις άλλες πρωτοβουλίες, όπως την εκπόνηση ειδικού σχεδίου δράσης για τα ταμεία όπου εμφανίζονται τα μεγαλύτερα προβλήματα και καθυστερήσεις (ΝΑΤ, ΤΣΑΥ κλπ.) και την αντιμετώπιση των ζητημάτων που συνδέονται με τις παράλληλες και διαδοχικές συντάξεις.

Μεταξύ άλλων, συζητήθηκαν και οι πληρωμές για τα αναδρομικά των κληρονόμων και ο κ. Χατζηδάκης είπε ότι θα καταβληθούν σε τρεις δόσεις έως τον Απρίλιο –όπως έχει ήδη ανακοινωθεί από τον e-ΕΦΚΑ- τονίζοντας ότι στόχος του Yπουργείου και του e-ΕΦΚΑ είναι να ολοκληρωθεί η διαδικασία το ταχύτερο δυνατό. Επισημάνθηκε παράλληλα ότι λαμβάνονται υπόψη οι δυσκολίες που προκαλεί η πανδημία του κορωνοϊού στη λειτουργία των δημόσιων υπηρεσιών και τη συγκέντρωση των δικαιολογητικών και γι’ αυτό θα ληφθεί μέριμνα, ώστε να μηn αποκλειστεί κανένας δικαιούχος.

Στη συνάντηση συμμετείχαν από πλευράς Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων –πέραν του κ. Χατζηδάκη- ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Πάνος Τσακλόγλου και η Γενική Γραμματέας Κοινωνικής Ασφάλισης Παυλίνα Καρασιώτου. Από τον Σύλλογο ΑΞ.Ι.Α. συμμετείχαν η πρόεδρος του ΔΣ Λαμπρινή Σαμαρά-Κύρκου και το μέλος Έφη Γκόνα-Καρακάση.

Φεβ 24

Η επιτάχυνση των εκκρεμών συντάξεων του ΝΑΤ στο επίκεντρο της συνάντησης Κωστή Χατζηδάκη – Γιάννη Πλακιωτάκη

Τις πρωτοβουλίες που μπορεί να αναληφθούν άμεσα ώστε να επιταχυνθεί η διαδικασία απονομής συντάξεων στο Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο (ΝΑΤ) συζήτησαν  οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης.

Σε ειδική σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε παρουσία του διοικητή του e-ΕΦΚΑ Χρήστου Χάλαρη και του προέδρου του ΝΑΤ Ανδρέα Κομματά, συμφωνήθηκε να εκπονηθεί ειδικό σχέδιο δράσης για την επιτάχυνση των εκκρεμών συντάξεων του Ταμείου. Μεταξύ άλλων, συζητήθηκε η αυτοματοποίηση των διαδικασιών καθώς και η διασύνδεση e-ΕΦΚΑ και ΝΑΤ, ώστε να μειωθούν  σημαντικά οι χρόνοι που σήμερα απαιτούνται, προς όφελος των ασφαλισμένων.

Κωστής Χατζηδάκης δήλωσε ότι «Η καθυστέρηση στην απονομή των εκκρεμών συντάξεων πρέπει να τερματιστεί. Αυτό ισχύει δυο φορές για το ΝΑΤ, που είναι από τις πιο προβληματικές περιπτώσεις. Γι αυτό προχωράμε σε ένα ειδικό σχέδιο δράσης –στο πλαίσιο της ευρύτερης δέσμης μέτρων που έχουμε εξαγγείλει- που θα αρχίσει να εφαρμόζεται σύντομα»

Ο Γιάννης Πλακιωτάκης από την πλευρά του τόνισε ότι «Η ταχύτερη δυνατή ολοκλήρωση της διαδικασίας χορήγησης συντάξεων αποτελεί υποχρέωση της Πολιτείας. Με τον συνάδελφο μου Κωστή Χατζηδάκη, εξετάσαμε όλες τις δυνατότητες για παρεμβάσεις που θα δημιουργήσουν ένα νέο, καλύτερο, τοπίο τους επόμενους μήνες. Ο χρόνος ολοκλήρωσης των απαιτούμενων διαδικασιών θα μειωθεί σημαντικά και οι ασφαλισμένοι του ΝΑΤ θα έχουν την κύρια  σύνταξη τους πολύ νωρίτερα, όπως τους αρμόζει».

Φεβ 18

Σε λειτουργία η νέα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα και tablets - Στόχος η πλήρης ψηφιοποίηση του ΟΑΕΔ μέχρι το 2022

Ο ΟΑΕΔ θέτει σε λειτουργία την νέα εφαρμογή ΟΑΕΔapp όπου οι πολίτες μπορούν από σήμερα να την κατεβάσουν στα κινητά τους τηλέφωνα και τα tablets

Με την νέα εφαρμογή ΟAEΔapp, περισσότερες από 40 ηλεκτρονικές υπηρεσίες είναι πλέον στα χέρια του κάθε πολίτη, εύκολα, άμεσα και με ταχύτητα. Εντάσσεται δε σε μια συνολική στρατηγική του Οργανισμού που υλοποιείται τον τελευταίο χρόνο με στόχο τη σταδιακή ψηφιοποίηση των υπηρεσιών του με αντίστοιχη μείωση των επισκέψεων στα φυσικά υποκαταστήματα.

Σε τηλεδιάσκεψη όπου συμμετείχαν ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης, ο Διοικητής του ΟΑΕΔ Σπύρος Πρωτοψάλτης, στελέχη του Οργανισμού, καθώς και πολίτες που είχαν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν πρώτοι την νέα εφαρμογή, παρουσιάστηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά και οι δυνατότητες ευελιξίας και πλοήγησης που προσφέρει στους χρήστες της.

«Με τη νέα εφαρμογή ο ΟΑΕΔ είναι στα χέρια του κάθε πολίτη. Έρχεται ο ίδιος ο ΟΑΕΔ στον πολίτη και όχι ο πολίτης στον ΟΑΕΔ», ανέφερε κατά την ομιλία του ο κ. Χατζηδάκης. «Παράλληλα προσφέρουμε ένα ακόμη χρήσιμο εργαλείο επικοινωνίας των συμπολιτών μας με τον Οργανισμό, αλλά και άμεσης ενημέρωσης τους για προγράμματα που τρέχουν και για ευκαιρίες εργασίας. Ζητούμενο για εμάς είναι ο άνεργος να μην νιώθει ανενεργός», τόνισε χαρακτηριστικά.

«Η αίτηση για την επιδότηση της ανεργίας και η εγγραφή για την έκδοση δελτίου ανεργίας πραγματοποιούνται εδώ και έναν χρόνο ηλεκτρονικά μειώνοντας μεσοσταθμικά κατά 65% τον συνολικό φόρτο επισκέψεων στα υποκαταστήματα του ΟΑΕΔ. Με απλά λόγια, κάθε χρόνο περίπου 300.000 πολίτες δεν είναι απαραίτητο να μεταβαίνουν στον ΟΑΕΔ καθώς μπορούν, μέσω της ιστοσελίδας του Οργανισμού oaed.gr ή μέσω των ψηφιακών υπηρεσιών του Gov.gr, να εξυπηρετηθούν άμεσα, γρήγορα και εύκολα», ανέφερε επίσης. Όπως είπε «στόχος μας είναι και το υπόλοιπο 35% των επισκέψεων στα γραφεία του ΟΑΕΔ να μπορεί να αποφευχθεί μέσω της υλοποίησης επιπλέον ψηφιακών υπηρεσιών σταδιακά μέχρι το 2022».

Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε τέλος πως η ψηφιοποίηση του ΟΑΕΔ εντάσσεται σε μια συνολική στρατηγική που θα ξεδιπλωθεί το προσεχές χρονικό διάστημα και θα αναβαθμίζει συνολικά και από όλους τους εποπτευόμενους φορείς του Υπουργείου το επίπεδο εξυπηρέτησης των πολιτών μέσα από νέες ψηφιακές υπηρεσίες αλλά και σύγχρονα κανάλια επικοινωνίας. “Ο πολίτης θα πρέπει να νιώθει πως το ίδιο το Υπουργείο, ο ΟΑΕΔ, ο e-ΕΦΚΑ, o ΟΠΕΚΑ, σέβονται τις ανάγκες του, τον χρόνο του και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει. Οτι είναι πολίτης και δεν είναι υπήκοος! Είμαστε Δημοκρατία, δεν είμαστε δεσποτεία” όπως ανέφερε χαρακτηριστικά.  Τόνισε επίσης πως:

«- Tα διάσπαρτα call centers θα λειτουργούν με ενιαίο τρόπο.

- Η τακτική του «κατεβασμένου ή και του σπασμένου τηλεφώνου» θα τελειώσει και ο πολίτης θα λαμβάνει απάντηση στο ερώτημα του γρήγορα και έγκυρα.

- Οι ιστοσελίδες των δημοσίων οργανισμών που εποπτεύονται από το Υπουργείο μας θα αναβαθμιστούν και θα γίνουν κόμβοι ενημέρωσης αλλά και απάντησης ερωτημάτων.

- Θα αξιοποιήσουμε και τα ΚΕΠ προκειμένου να εξυπηρετήσουμε τον πολίτη που δεν έχει τις ψηφιακές δεξιότητες ή που ζει σε απομακρυσμένες περιοχές όπου δεν υπάρχουν υποκαταστήματα π.χ. του e-ΕΦΚΑ ή του OAEΔ.

- Σταδιακά θα «μπαίνουν στο παιχνίδι» και νέες ψηφιακές υπηρεσίες όχι μόνο απο τον ΟΑΕΔ αλλά και για τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΠΕΚΑ και το ίδιο το Υπουργείο.

- Η καινοτόμος υπηρεσία myDeskLive, η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση του πολίτη μέσω βιντεοκλήσης, θα επεκταθεί πέραν από τον ΟΑΕΔ και την πολύ πετυχημένη εκδοχή του myOAEDlive, στον e-ΕΦΚΑ και για αυτό βρισκόμαστε σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης».

Οι ψηφιακές υπηρεσίες του ΟΑΕΔ έχουν μπει στη καθημερινότητα των εργαζομένων, των ανέργων, των επιχειρήσεων, των μαθητών και σπουδαστών καθώς:

- Μέσα στο 2020 πραγματοποιήθηκαν 4,5 εκατομμύρια ηλεκτρονικές επισκέψεις πολιτών στο μητρώο του ΟΑΕΔ, κάτι που σημαίνει πως αποφεύχθηκαν 4,5 εκατομμύρια αντίστοιχες επισκέψεις στα φυσικά υποκαταστήματα του Οργανισμού.

- Υποβλήθηκαν περισσότερες από 5,5 εκατομμύρια ηλεκτρονικές αιτήσεις σε σχέση με τα 4,7 εκατομμύρια το 2019, μια αύξηση της τάξης του 17%. 

- Πραγματοποιήθηκαν πάνω από 4,7 εκατομμύρια ηλεκτρονικές πληρωμές ποσών σε σχέση με το 1,5 εκατομμύριο ηλεκτρονικές πληρωμές το 2019.

- Επίσης, πραγματοποιήθηκαν πάνω από 70 εκατομμύρια ηλεκτρονικές συναλλαγές διαλειτουργικότητας με άλλους φορείς του Δημοσίου σημειώνοντας αύξηση 135% σε σχέση με το 2019. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως ο ΟΑΕΔ συνεργάζεται απευθείας με άλλους φορείς του Δημοσίου για την άντληση στοιχείων, πιστοποιητικών ή πληροφοριών που μέχρι πρότινος θα έπρεπε ο ίδιος ο πολίτης να επισκεφθεί τον ΟΑΕΔ για να τα προσκομίσει.

Μέσω την νέας εφαρμογής ΟΑΕΔapp παρέχονται από σήμερα υπηρεσίες όπως:

  • Εγγραφή στο μητρώο ανέργων και ανανέωση του δελτίου ανεργίας.
  • Αίτηση για επιδοματικές και άλλες κοινωνικές παροχές όπως το επίδομα ανεργίας, οι παροχές μητρότητας, οι επιταγές βιβλίων/θεαμάτων κτλ.
  • Αίτηση σε προγράμματα κατάρτισης, προεργασίας, πρακτικής άσκησης.
  • Ενστάσεις επί απορριπτικών αποφάσεων του Οργανισμού.
  • Αίτηση έκδοσης βεβαίωσης χρόνου ανεργίας, που εκδίδεται άμεσα.
  • Διαχείριση και άμεση αποστολή βιογραφικού.
  • Αναζήτηση σε διαδραστικό χάρτη πληροφοριών για τα υποκαταστήματα ΟΑΕΔ καθώς και οδηγίες καθοδήγησης για το συγκεκριμένο υποκατάστημα.
  • Χρήσιμες πληροφορίες που συνδέονται με την ιδιότητα του ανέργου.
  • Ενημερώσεις προς τους πολίτες για περισσότερες από 80 διαφορετικές υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων των ιδιαιτέρως σημαντικών διαστημάτων ανεργίας και των ημερομηνιών ανανέωσης του δελτίου ανεργίας σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα.

Ο Διοικητής του ΟΑΕΔ Σπύρος Πρωτοψάλτης ανέφερε πως «ο ΟΑΕΔ επένδυσε στην καινοτομία και στον ψηφιακό του μετασχηματισμό με νέες και πρωτοποριακές υπηρεσίες όπως τα «ψηφιακά ραντεβού» μέσω του myOAEDlive, την τηλεκπαίδευση και τηλεκατάρτιση μέσω του G-Suite for Education της Google, καθώς και τη σταδιακή ανάπτυξη άνω των 140 διαλειτουργικοτήτων με άλλους φορείς του δημοσίου, και συνεχίζει να επενδύει με σκοπό να προσφέρει καλύτερες, ποιοτικότερες και αμεσότερες υπηρεσίες προς τους πολίτες».

Όπως τόνισε χαρακτηριστικά «η νέα εφαρμογή ΟΑΕΔapp εφαρμογή αναμένεται να φέρει μια επαναστατική αλλαγή στο πώς οι πολίτες ωφελούνται από τις δημόσιες υπηρεσίες και στο πώς οι δημόσιοι φορείς, όπως ο ΟΑΕΔ, αξιοποιούν σύγχρονες μορφές τεχνητής νοημοσύνης προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος. Ο νέος ΟΑΕΔ καινοτομεί και δείχνει το δρόμο για την παροχή σύγχρονων ψηφιακών υπηρεσιών προς τους πολίτες. Η εφαρμογή θα αποτελέσει ένα πραγματικό εργαλείο για τους πολίτες, απλοποιώντας διαδικασίες που θα είναι πλέον κυριολεκτικά στο χέρι τους».

Στο πλαίσιο της παρουσίασης της νέας εφαρμογής, δυο νέες εγγεγραμμένες στα μητρώα του ΟΑΕΔ είχαν την ευκαιρία να αξιοποιήσουν πρώτες τις δυνατότητες του ΟΑΕΔapp, κάνοντας χρήση σε πραγματικό χρόνο, της ανάρτησης και αποστολής βιογραφικού σε εργοδότη και της έκδοσης βεβαίωσης χρόνου ανεργίας.